Jakie problemy w Twojej firmie rozwiąże system ticketowy?

system ticketowy

System ticketowy znacznie usprawnia proces obsługi klienta. Pozwala efektywniej zarządzać zapytaniami. Dzięki konfigurowalnym szablonom odpowiedzi klienci szybciej otrzymują odpowiedzi na zadawane pytania. To oczywiście wpływa na pozytywny wizerunek firmy i zadowolenie klientów. 

Czas to pieniądz, a zautomatyzowany system zgłoszeniowy pozwoli Ci zaoszczędzić czas i uporządkować pracę. 
 
 
System ticketowy umożliwia wygodne zarządzanie oraz w znacznym stopniu zmniejsza prawdopodobieństwo, że któreś zgłoszenie zostanie pominięte. 
 
Usprawnij działania w swojej firmie i postaw na system ticketowy!
 
Bardzo dobrym przykładem takiego rozwiązania jest OTOBO. To system o sprawdzonej i rozszerzonej funkcjonalności ((OTRS)) Community Edition. OTOBO to komfort użytkowania, dzięki nowoczesnemu i przejrzystemu interfejsowi Panelu Klienta.
Jeżeli będziesz potrzebował bardziej zaawansowanego Panelu, zawsze możesz skorzystać z naszej propozycji: ZOBACZ PANEL KLIENTA INTALIO 
 
Sprawdź ile kosztuje wdrożenie standardowe systemu OTOBO – będziesz mile zaskoczony.