Support OTRS/OTOBO - wsparcie

SUPPORT – WSPARCIE TECHNICZNE DLA OTRS COMMUNITY EDITION / OTOBO

Realizujemy działania techniczne dla firm i organizacji w oparciu o umowę wsparcia dostosowaną do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Do wyboru są cztery pakiety cenowe, zróżnicowane pod względem dostępnego czasu wsparcia, SLA i usług dodanych. Niezależnie od sytuacji, możesz liczyć na wsparcie, support OTRS/OTOBO wyciągnie Cię z największych problemów technicznych.

NATYCHMIASTOWA REAKCJA

BŁYSKAWICZNIE PODEJMUJEMY DZIAŁANIE dla zgłaszanych awarii i incydentów w określonym okienku czasowym.

PROFESJONALNE DORADZTWO to wsparcie merytoryczne związane z eksploatacją i funkcjonalności systemu przez Agentów, Menadżerów i Administratorów systemu.

 

DLACZEGO SUPPORT OTRS / OTOBO W INTALIO?

> 10 lat doświadczenia przy wdrożeniach i administracji środowiskiem ((OTRS)) Community oraz OTOBO dla wielu czołowych firm i instytucji w Polsce

> Doświadczony Zespół inżynerów, którzy potrafią sprawnie i skutecznie podjąć działania wsparcia dla twojego środowiska

> "Know-how" Intalio w zakresie wiedzy o ((OTRS)) Community i OTOBO wraz z bogatą bazą doświadczeń, pomysłów i modułów funkcjonalnych 

> Nasz Zespół jest przygotowany na radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi w środowisku ((OTRS)) / OTOBO, możesz nam zaufać, wiemy jak działać. 

> Przygotowaliśmy dla Ciebie 4 plany związane ze wsparciem technicznym, które  niezależnie od wielkości środowiska ((OTRS)) / OTOBO na pewno spełnią Twoje oczekiwania.

 

Szczegółową ofertę z planami wsparcia można uzyskać kontaktując się z nami bezpośrednio lub za pomocą formularza kontaktowego.

Zapytaj o wycenę wsparcia

.......................................................................................................................................................................................................................................................

SUPPORT OTRS COMMUNITY EDITION / OTOBO - AUDYT

Audyt jest dedykowany dla wszystkich firm i organizacji, które chcą w sposób praktyczny zweryfikować stan swojego środowiska OTRS / OTOBO. Intalio posiada doświadczenie wynikające ze zrealizowanych projektów dla wdrożeń OTRS Community Edition / OTOBO dla wielu branż, wiedzy z zakresu projektowania modułów i integracji z innym środowiskami, dlatego w sposób rzeczowy odniesiemy się do ewentualnych pomysłów na zmiany, modyfikacje i usprawnienia obsługi zgłoszeń, wniosków i procesów w Twojej firmie.  

SUPPORT OTRS (AUDYT) / OTOBO - CO BĘDZIEMY BADAĆ?

   A. STAN OBECNY ŚRODOWISKA OTRS / OTOBO

W ramach tego punktu dokonamy badania środowiska ticketowego (w tym system operacyjny oraz odniesienie do rekomendacji producenta w zakresie minimalnych wymagań środowiska IT). Działanie to będzie podstawowym punktem odniesienia do dalszej analizy.

  • wynikiem badania będzie obraz utylizacji systemu ticketowego wraz z określeniem jego stanu faktycznego

 

 B. POPRAWNOŚĆ KONFIGURACJI OTRS / OTOBO

Zbadamy poprawność konfiguracji pod kątem wydajności środowiska ticketowego.

W szczególności położymy nacisk na sprawdzenie:

  • Zainstalowanych modułów natywnych i dodatkowych i ich wpływu na środowisko
  • Wprowadzonych zmian w kodzie OTRS/OTOBO (działań celowych i ukrytych)
  • Dodatkowo ustosunkujemy się do informacji przekazanych przez Klienta o zauważonych problemach w pracy z środowiskiem ticketowym.

 

   C. ZALECENIA

Na podstawie analizy punktów A oraz B powstanie lista zaleceń dla Klienta związanych z propozycją wprowadzenia zmian i ich uzasadnieniem według podziału na KONIECZNE DO WPROWADZENIA oraz PRZYDATNE DO WPROWADZENIA.

  • dodatkowo przy każdym z proponowanych zaleceń określimy kosztorys realizacji zmian przez INTALIO.       

 

SUPPORT OTRS. CO JEST POTRZEBNE DO REALIZACJI AUDYTU:

  • dostęp do środowiska po ssh na poziomie root;
  • dostęp VPN – jeżeli zachodzi taka potrzeba;
  • pisemne zlecenie na realizację usługi;
  • podpisanie umowy powierzenia przetwarzania danych;
  • wskazanie osoby technicznej dedykowanej do kontaktu w trakcie realizacji usługi.

 

SUPPORT OTRS / OTOBO - CZYM SIĘ KOŃCZY AUDYT?

Dokumentem wydanym przez INTALIO w postaci raportu z analizy punktów A, B raz C.

Zapytaj o wycenę AUDYTU

Tagi: