Wsparcie dla OTRS

NASZE STAŁE WSPARCIE TECHNICZNE DLA ((OTRS)) COMMUNITY EDITION

Realizujemy działania techniczne dla firm i organizacji w oparciu o umowę wsparcia dostosowaną do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Do wyboru są cztery pakiety cenowe, zróżnicowane pod względem dostępnego czasu wsparcia, SLA i usług dodanych.

NASZE WSPARCIE TO

DZIAŁANIE to podejmowanie reakcji dla zgłaszanych awarii i incydentów w określonym okienku czasowym

PROFESJONALNE DORADZTWO to wsparcie merytoryczne związane z eksploatacją i funkcjonalności systemu przez Agentów, Menadżerów i Administratorów systemu

 

DLACZEGO WSPARCIE INTALIO

> 10 lat doświadczenia przy wdrożeniach i administracji środowiskiem ((OTRS)) Community dla wielu czołowych firm i instytucji w Polsce

> Doświadczony Zespół inżynerów, którzy potrafią sprawnie i skutecznie podjąć działania wsparcia dla twojego środowiska

> "Know-how" Intalio w zakresie wiedzy o ((OTRS)) Community wraz z bogatą bazą doświadczeń, pomysłów i modułów funkcjonalnych 

> Nasz Zespół jest przygotowany na radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi w środowisku ((OTRS)), możesz nam zaufać, wiemy jak działać. 

> Przygotowaliśmy dla Ciebie 4 plany związane ze wsparciem technicznym, które  niezależnie od wielkości środowiska ((OTRS)) na pewno spełnią Twoje oczekiwania.

 

Szczegółową ofertę z planami wsparcia można uzyskać kontaktując się z nami bezpośrednio lub za pomocą formularza kontaktowego.

Zapytaj o wycenę wsparcia

.......................................................................................................................................................................................................................................................

USŁUGA AUDYTU ŚRODOWISKA OTRS COMMUNITY EDITION

Audyt jest dedykowany dla wszystkich firm i organizacji, które chcą w sposób praktyczny zweryfikować stan swojego środowiska OTRS zarówno wersji Community Edition jak i Business Edition. Intalio posiada doświadczenie wynikające ze zrealizowanych projektów dla wdrożeń OTRS Community Edition dla wielu branż, wiedzy z zakresu projektowania modułów i integracji z innym środowiskami, dlatego w sposób rzeczowy odniesiemy się do ewentualnych pomysłów na zmiany, modyfikacje i usprawnienia obsługi zgłoszeń, wniosków i procesów w Twojej firmie.  

CO BĘDZIEMY BADAĆ

   A. STAN OBECNY ŚRODOWISKA OTRS

W ramach tego punktu dokonamy badania środowiska OTRS (w tym system operacyjny oraz odniesienie do rekomendacji producenta w zakresie minimalnych wymagań środowiska IT). Działanie to będzie podstawowym punktem odniesienia do dalszej analizy.

  • wynikiem badania będzie obraz utylizacji systemu OTRS wraz z określeniem jego stanu faktycznego

 

 B. POPRAWNOŚĆ KONFIGURACJI OTRS

Zbadamy poprawność konfiguracji pod kątem wydajności OTRS.

W szczególności położymy nacisk na sprawdzenie:

  • zainstalowanych modułów natywnych i dodatkowych i ich wpływu na środowisko
  • wprowadzonych zmian w kodzie OTRS (działań celowych i ukrytych)

Dodatkowo ustosunkujemy się do informacji przekazanych przez Klienta o zauważonych problemach w pracy z środowiskiem OTRS.

 

   C. ZALECENIA

Na podstawie analizy punktów A oraz B powstanie lista zaleceń dla Klienta związanych z propozycją wprowadzenia zmian i ich uzasadnieniem według podziału na KONIECZNE DO WPROWADZENIA oraz PRZYDATNE DO WPROWADZENIA.

  • dodatkowo przy każdym z proponowanych zaleceń określimy kosztorys realizacji zmian przez INTALIO.       

 

CO JEST POTRZEBNE DO REALIZACJI AUDYTU:

  • dostęp do środowiska po ssh na poziomie root
  • dostęp VPN – jeżeli zachodzi taka potrzeba
  • pisemne zlecenie na realizację usługi
  • podpisanie umowy powierzenia przetwarzania danych
  • wskazanie osoby technicznej dedykowanej do kontaktu w trakcie realizacji usługi

 

CZYM SIĘ KOŃCZY AUDYT:

Dokumentem wydanym przez INTALIO w postaci raportu z analizy punktów A, B raz C.

Zapytaj o wycenę AUDYTU

Tagi: